Benner

Sunday 13 May 2012

က်ေနာ္နဲ႕ က်ေနာ့္ အေမ



အေမမ်ားေန႕ကုိ ရည္ရြယ္ရင္းနဲ႕ က်ေနာ့္ အေမကုိ သတိရစြာျဖင့္ ဒီစာကုိ ေရးလုိက္တာပါ။ က်ေနာ္တုိ႕မိသားစု ဘဝက ဟုိး ငယ္ငယ္တုန္းက ေတာ္ေတာ္ကုိ ဆင္းရဲခဲ့တာဗ်။ အေမ့ရဲ႕ ႀကဳိးစားမွဳ႕ အေမ့ရဲ႕ တြန္းအားေပးမွဳ႕ေႀကာင့္သာ မဟုတ္ခဲ့ရင္ က်ေနာ့္ဘဝ နဲ႕ က်ေနာ္တုိ႕ မိသားစု ဘဝဟာ အခုအေျခအေနကုိ ေရာက္လာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ျမန္မာျပည္မွာ ရွိရွိသမွ် မိခင္တုိင္းဟာ က်ေနာ့္ အေမလုိ စိတ္ထားမ်ဳိး သားသမီးတုိင္းအေပၚမွာ ခ်စ္ႀကတာ မွန္ေပမဲ့ တြန္းအားေပးမွဳ႕နဲ႕ နည္းလမ္းျပမွဳ႕မွာေတာ႕ က်ေနာ့္ စိတ္ အထင္ျဖင့္ က်ေနာ့္အေမဟာ က်ေနာ့္ဘဝကုိ ေတာ္ေတာ္ေလးကုိ ေျပာင္းလဲ ေစခဲ့တဲ့ သူပါ။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ႀကီးပြား တုိးတက္ ေအာင္ျမင္ဖုိ႕အတြက္ မိခင္ေတြဟာ ေတာ္ေတာ္ေလးကုိ အဓိက က်ျပီး ေတာ္ေတာ္ေလးကုိ ရင္ျဖင့္ ရင္းခဲ့ရမည္ကုိ ေတြးႀကည့္လွ်င္ သိနဳိင္ပါတယ္။ အျခားမိခင္မ်ားကုိလည္း က်ေနာ့္အေမလုိ မ်ဳိး စိတ္ဓာတ္ခြန္အား၊ တြန္းအားမ်ား ေပးနဳိင္ႀကေစဖုိ႕ ရည္ရြယ္ရင္းျဖင့္.....

ဟုိးးးးးးးးးး ငယ္ငယ္ကတည္းက က်ေနာ့္အေမဟာ..က်ေနာ္ မဟုတ္တာ လုပ္ခဲ့ရင္ လုံးဝ ခြင့္မလြတ္ခဲ့သူပါ။  အျပစ္တစ္ခုခု ေႀကာင့္ ဖခင္ျဖစ္သူ ရုိက္ႏွက္ ဆုံးမသည့္တုိင္ေအာင္ နာက်င္စြာျဖင့္ ပုိျပီး ဆုံးမေစဖုိ႕ တြန္းအားေပးခဲ့သူပါ။ က်ေနာ့္ရဲ႕ အေမဟာ ... အေမ့ဘဝရဲ႕ ျဖစ္ခ်င္တာမ်ားနဲ႕ က်ေနာ္တုိ႕ဘဝမ်ားရဲ႕ ျဖစ္ေနသည္မ်ားကုိ အျမဲလုိလုိ ခ်ိန္ဆျပီး ေဝဖန္ အႀကံေပးတတ္သူပါ။ က်ေနာ့္အေနျဖင့္ စိတ္ကူးသည့္ အႀကံညဏ္မ်ားအားလုံးကုိ ေဝဖန္ေပးေလ့ရွိျပီး ဆုိးသည္ ေကာင္းသည္မ်ားကုိ အျမဲလုိလုိ အမွတ္ေပးေလ့ရွိပါတယ္။ မွန္ကန္စြာ ေလွ်ာက္လွမ္းေသာ လမ္းေႀကာင္းတစ္ခုအတြက္ က်ေနာ့္အေမဟာ ဘာပဲ လုပ္လုပ္ ဘယ္ေလာက္ပဲ ကုန္ပါေစ.. တြန္းအားေပးခဲ့ပါတယ္။ သားေရ.. အေမတစ္ေယာက္လုံး ရွိတယ္.. ဘာမွ မပူနဲ႕ ဆုိတဲ့ စကားဟာ က်ေနာ္ လွမ္းလုိက္ေသာ ေျခလွမ္းတုိင္းအတြက္ ခြန္အားျဖစ္ေစခဲ့တာပါ။ ယခုအခ်ိန္အထိ က်ေနာ့္အစီအစဥ္ကုိ အေမ့ကုိ ေျပာျပပါ။ ေသခ်ာတယ္။ လုပ္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵနဲ႕ ျဖစ္နဳိင္ေျခရွိက က်ေနာ့္အေမဟာ ယုံႀကည္ျခင္းမ်ားစြာနဲ႕ က်ေနာ့္ကုိ ဆက္လက္ လုပ္ေစခဲ့ပါတယ္။
အေမ့ရဲ႕ အဲဒီစကားနဲ႕ က်ေနာ္ ေလွ်ာက္လွမ္းခဲ့တယ္။ က်ေနာ္ ျဖစ္ပ်က္သမွ် အကုန္လုံးနီးပါးကုိ အေမ့ကုိ ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။ အဲဒါေႀကာင့္လည္း က်ေနာ့္အေမက ရာႏွဳန္းျပည့္နီးပါး က်ေနာ့္ကုိ အႀကံေပးနဳိင္ခဲ့တာလည္း ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ က်ေနာ္ ယခု အသက္ သုံးဆယ္ဝန္းက်င္ ရွိေပမဲ့ အေမ့ဆီမွ ႀသဝါဒကုိ က်ေနာ္ ခံယူရဆဲပါ။ အေမ့၏ အျမင္နဲ႕ အေမ့ရဲ႕ အေတြးအေခၚေတြဟာ ယခုအထိ က်ေနာ့္အတြက္ အသုံးဝင္ဆဲနဲ႕ မွန္ကန္ဆဲပါ။ အေမ့ေႀကာင့္ က်ေနာ္ ဘုရားတရားကုိ ေကာင္းေကာင္း လုပ္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အေမ့ေႀကာင့္ က်ေနာ္ စာႀကဳိးစားခဲ့ရတယ္။ အေမ့ေႀကာင့္ က်ေနာ္ ဦးဇင္း ဝတ္ဖူးတယ္။ အရာရာ အားလုံးဟာ က်ေနာ့္ အေမရဲ႕ လမ္းညႊန္မွဳ႕ေတြ မလြတ္ခဲ့ပါဘူး။ က်ေနာ့္အေမရဲ႕ တျခားအေမမ်ားနဲ႕ ကြဲျပားခ်က္က သူမဟာ ဘယ္ကုိမွ မ်ားမ်ား စားစား မေရာက္ဖူးဘူး။ ဒါေပမဲ့ နဳိင္ငံေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ ေရာက္ဖူးေနတဲ့ က်ေနာ့္ကုိ လမ္းညႊန္နဳိင္တယ္။ လူေတြ အေႀကာင္းကုိ ေကာင္းေကာင္းသိတယ္လုိ႕ ေျပာရမယ္။ က်ေနာ့္အေနျဖင့္ အေမ့ဆီမွ ေလ့လာစရာေတြ၊ သင္ယူစရာေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေနပါေသးတယ္။
ယခု က်ေနာ္ဟာ အေမနဲ႕ အေဝးဆုံး အရပ္ကုိ ေရာက္ေနတယ္။ အေမ့ကုိ သတိရတယ္။ အေမ့ကုိ လြမ္းပါတယ္။ အေမ့ကုိ မႀကာမႀကာ ဖုန္းဆက္ျဖစ္ဖုိ႕ က်ေနာ့္ကုိယ္ က်ေနာ္ သတိေပးေနရပါတယ္။ ဖုန္းဆက္ျဖစ္တုိင္း အေမရဲ႕ အျမင္နဲ႕ အေမ့ရဲ႕ စကားကုိ က်ေနာ္ လက္ခံျပီး က်င့္သုံးရဆဲပါ။ အားလုံးကုိ က်ေနာ့္အေနျဖင့္ေျပာခ်င္တာက ခင္ဗ်ားတုိ႕ရဲ႕ အေမေတြဟာ က်ေနာ့္အေမနဲ႕ တထပ္ တည္းက်ခ်င္မွ က်မယ္။ သုိ႕ေသာ္... သူတုိ႕အားလုံးက က်ေနာ္တုိ႕အား အခ်ိန္တုိင္းလုိ ေမတၱာ မပ်က္စြာျဖင့္ ဘယ္ေနရာေရာက္ ေရာက္ ခ်စ္ေနႀကမယ္ဆုိတာေတာ့ အမွန္ပါ။ ဒါေႀကာင့္ အေမနဲ႕ မိသားစုထံကုိ ေငြပုိ႕နဳိင္သည္၊ မပုိ႕နဳိင္သည္က အေရးမႀကီးပါ... သင္သည္ က်န္းမာေရးေကာင္းေႀကာင္း(ေနမေကာင္းသည့္တုိင္)၊ အရာအားလုံး အဆင္ေျပသည့္ အေႀကာင္း (ျပႆနာမ်ား ရင္ဆုိင္ ေနရသည့္တုိင္ေအာင္) စာေရး၊ ဖုန္းဆက္ေစလုိပါတယ္။ မည္သည့္ မိန္းမက မည္သုိ႕ပင္ ခ်စ္ေစကာမူ.. အေမ မုန္းသေလာက္ပါပဲ ဟု ေတြးျမင္ႀကည့္ပါက.....

No comments: